Tuesday 19 April 2011

Hai.. Ini post pertama saya

Hye, slamat sejahtera semua, konichiwa, aloha, greeting... ini adelah post pertama saya.. walaupun pun tak seberape.. comment atau berilah pendapat yang bernas, cerdik serta bijak.

Bijak mcm saye

Ok, dalam post saya yang pertama ni, saya ingin menceritakan sedikit sebanyak tentang diri saya, hobby dan lain2..

Firstly, umur saya 20 skrg (rasenye agak terlambat untuk belajar blogging). secondly saya berasal dari semenanjung malaysia, tetapi membesar di kuala lumpur.. kemudian hobby saya pula adelah membaca, membela haiwan, main game, baca komik, tgk video,...dan saya juga seorang yang pemalas, so bila time rajin je hobi2 tadi timbul.

"saya juga seorang yang optimistic di dunia realiti, tetapi seorang yang pessimistic di dunia cyber.. "

WHY? kenapa? tiba2 saya nak tulis blog?... sebenarnye saya suka membaca, tapi skrg poket tgh kosong, jadi tak dapat nk beli buku, dalam beberapa minggu ni saya kerap melayari internet dan singgah-menyinggah dekat site2 atau blog2 untuk melepaskan kemaruk membace. Macam2 post yang telah saya baca, kira agak menarik jugak lah nampak nye berblog2 nih. Jadi sebagai conclusion, daripada saya menerima(membaca) sahaja, lebih baik memberi(berkongsi ilmu etc..).. jadi pada tarikh 19/april/2011(tengok jam kat taskbar je) I've decided to start blogging to fill in the emptiness and to share knowledge while entertaining the readers.

ok, ini sajelah yang saya nak sampaikan kepada pembaca2 blog buat masa ini.

P/S : saya mungkin jarang update blog, hehe..